Momentan cosul este gol.

Total: 0,00 RON

Procedura de returnare

PROCEDURA RETURNARE

SC ZIPER SPORT SRL se obligă să înapoieze contravaloarea produselor în termen de 30 de zile de la data primirii cererii în scris și în momentul în care produsele au fost returnate. Cheltuielile privind transportul produselor returnate cad exclusiv în sarcina clientului. Produsul poate fi returnat în termen de 14 zile numai dacă nu prezintă deteriorări rezultate din manipulare incorectă a clientului, este însoțit de ambalajul original, precum și de toate actele primite (factură, chitanță, certificat de garanție, etc). Vă rugăm să rețineți următoarele:

- Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie cu bule pentru ambalat, folie stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta. Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere: ruperea sigiliilor și a etichetelor, ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs), zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;

- În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor.

- Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusă unor taxe de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Diminuarea se aplică între 10% - 90% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la recepționarea produselor modificate.

SC ZIPER SPORT SRL nu își asumă nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executat de client, și nici nu acceptă returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.

*În cazul în care vi s-a livrat un produs diferit față de ce ați comandat, vă rugăm să ne semnalați acest lucru printr-un email la [email protected] sau telefonic la 0746 150 100. Interesul nostru este de a soluționa problema cât mai repede posibil, și în final de a onora comanda dumneavoastră inițială. În acest caz, taxele de transport vor fi suportate de noi.

**Articolele de lenjerie intimă, precum chiloții sau boxerii nu se pot returna sau schimba, conform legislatiei în vigoare.

GARANTIE

Toate produsele de pe site beneficiază de garanție de 2 ani de zile de la momentul intrării în posesia dvs. Garanţia se validează cu certificatul de garanţie şi cu factura de achiziţie. Pentru fiecare cerere de garanţie se întocmeşte proces verbal, care va conţine informaţii privind produsul, data de achiziţionare a acestuia, reclamaţia concretă cu care vă adresaţi serviciului de relaţii cu clienţii.

În cazul în care un produs se defectează din cauza defectelor de fabricație, în decurs de 2 ani de zile, ne asumăm una din următoarele obligații, în funcție de natura defectului și de stocul existent:

-           de a înlocui produsul deteriorat,

-           de a repara produsul deteriorat, sau

-           de a returna contravaloarea produsului deteriorate

Produsele noastre sunt garantate impotriva oricarui defect de fabricație.

Garantia se pierde dacă nu sunt respectate instrucțiunile de instalare, punere în funcțiune, utilizare, intreținere, manipulare, transport sau depozitare.

NU se acordă garanția pentru defecte provocate de:

          Neglijență sau neatenție în utilizare

          Nerespectarea instrucțiunilor de folosire

          Reparațiilor executate de persoane neautorizate

          Schimbării stării originale a produsului (vopsit, modificat etc)

          Pastrării în conditii improprii

          Căderii, loviri, transportului in conditii necorespunzatoare, acțiunii substanțelor chimice corozive

Pentru reclamaţii şi servicii post vânzare va rugăm să vă adresaţi la adresa de mail: [email protected]