Momentan cosul este gol.

Total: 0,00 RON

Intrebari frecvente

I: Cine este magazinul online www.ski-shop.ro? 
R:
 Magazinul online www.ski-shop.ro este format dintr-o echipă profesionistă, înainte de toate, pasionată de sporturile de iarnă. Aceasta se ocupă cu comercializarea produselor specifice acestor sporturi. Proprietarul magazinului online www.ski-shop.ro este societatea comercială S.C. Ziper Sport S.R.L., având sediul în Brașov, Str. Zizinului Nr. 121, 500407. Datele de identificare sunt: RO 16926378; J08/2609/2004

 

I: Care este gama de produse pe care o comercializaţi? 
R:
 Gama de produse comercializate pe www.ski-shop.ro este variată cuprinzând printre altele: echipamente pentru sporturile de iarnă, echipamente pentru mersul pe munte. Printre altele ne ocupăm și cu comercializarea și montajul suprafețelor sportive pentru săli, instalații de Tubing sau părtii artificiale de schi.

 

I: Care sunt principalele branduri pe care le comercializaţi? 
R:
Suntem reprezentanții în Romania a unor branduri de renume în domeniu sporturilor de iarnă. Am ales toate brandurile pentru tehnologia și calitatea superioară a produselor. Printre numele brandurilor pe care le-am adus în țară, se numără: Volkl, Tecnica, LEKI, Blizzard, Dallbello, Marker, X-Socks & X-Bionic, Holmenkol, Briko, Maplus, Strindberg, GoldWin. Ne mărim constant numărul de branduri pe care le reprezentăm, pentru a fi la curent cu noile noutăți, vă invităm să va înscrieți la Newsletter.

 

I: Cum pot plasa o comandă? 
R:
 O comandă se poate plasa atât pe website cât şi la telefon sau email. Pe website dispunem de un proces uşor şi intuitiv de a plasa orice comandă. De asemenea, operatorii noştrii vă stau la dispoziţie la telefon pentru orice nelămuriri. Detalii despre cum puteţi plasa o comandă pe site găsiţi AICI.

 

I: Cum pot să plătesc când plasez o comandă? 
R:
 Modalităţile de plată sunt multiple. Puteţi să plasaţi o comandă şi să plătiţi ramburs, cu cardul prin intermediul Mobipay, la primirea produsului sau puteţi să plătiţi folosind ordin de plată care trebuie confirmat telefonic sau prin email. Detalii despre toate metodele de plată găsiţi AICI.

 

I: Ce avantaje am dacă devin client şi îmi fac un cont pe www.ski-shop.ro? 
R:
 Toţi clienţii noştri pot beneficia de bonusuri, discounturi și alte promoții. Mai mult, prin abonarea la newsletter o să fiţi la curent cu toate noutăţile şi ofertele care apar pe www.ski-shop.ro sau cu noutățile tehnologice ale colaboratorilor noștri. Totodată vă vom ține la curent cu evenimentele de tip ski test pe care le vom organiza.

 

 I: Cum pot intra în posesia produselor?

R: Produsul comandat va fi livrat prin serviciul de curierat partener sau va putea fi ridicat persional de la sediul nostru din Brașov, jud. Brașov, str. Zizinului nr 121  la cererea expresă a clientului.

 

I: Care este preţul de expediere al produselor? 
R:
 Preţul de expediere al produselor diferă în funcţie de greutatea volumetrică a fiecărui produs.

Pe pagina fiecărui produs aveţi afişată greutatea volumetrică şi un buton de calculare transport.

 

I: Cu ce firmă de curierat îmi va fi expediată comanda? 
R:
 Magazinul online www.ski-shop.ro apelează la serviciile de curierat oferite de Fan Curier.

 

I: În cât timp primesc produsele comandate din momentul plasării comenzii? 
R:
 Majoritatea produselor comandate ajung la dvs în 24-48 de ore. În cazul în care un produs nu este disponibil în stocul nostru sau al furnizorului/producătorului,  un coleg de-al nostru vă va suna pentru a vă comunica un termen de livrare sau pentru a vă prezenta alternative ale produselor comandate.

 

I: În cazul în care produsul nu este pe placul meu îl pot returna? 
R:
 Puteţi returna produsul în maxim 10 zile de la primirea acestuia. Costul transportului în cazul returnării este suportat de client.

I: Care este garanția produsel?

R: Garanția produselor este de 2 ani.

 

I: Care defecte nu sunt acoperite de garanție?

R: Dacă produsul prezintă semne de utilizare normală: decolorare din cauza soarelui, agățare, zgârieturi

  Lovituri rezultate din contactul cu alte obiecte dure: tocirea canturilor schiurilor

  Lovituri rezultate în urma manevrării agresive a produselor: aruncare, căderea prodului pe pietre, etc.

 

I: Dacă un produs are un defect de fabricație, cum procedez?

R: În maximum 2 luni de la constatarea defectului , ia legătura cu un reprezentant ski-shop.ro . Deciziile de schimbare a produsului se face de către firma producătoare.

 

I: Care din variantele de produs este mai bună pentru mine? 
R:
 Pentru orice sfat sau sugestii operatorii noştrii vă stau oricând la dispoziţie la numerele de telefon 0746 150 100 sau la [email protected]